ulang tahun

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, March 30, 2011

mereka telah tinggalkan aku...

assalamualaikum..hai semua..ape khabar,...korang sihat ke??bagus lah semua sihat..aku  ni bukan lah apa nak cakap apa..aku tak sihat sebenarnya..hahahah....bukan itu sebanarnya aku nak cerita..tapi cerita dia macam ini...orang yang aku sayang semua dah tinggalkan aku..tak apa lah..nak habis sem dah pun kan..semua salah aku..aku sedar..tak apa lah aku tak salah kan dorang pun...salah aku kan..nak buat macam mana..janji dorang hapy2 selalu...selalu aku akn bersama dia tapi sekarang dah tak lagi...dia bagaikan orang asing bagi aku...dah tak bertegur sapa..dah macam orang asing lah katakan...dah tak macam dulu lagi...selepas kehilangan dia aku kehilangan budak2 bilik aku pulak...**** dan *** dah tak macam dulu lagi...*** marah aku sebabb salah aku jugak...lepas itu aku tak ditegur lagi...*** pulak dia aku tak paham..tetiba saje dia tak tegur aku..pelik jugak..apa salah aku..kawan2 tolong maaf kan saya..saya tahu saya salah..tolong la maafkan saya..saya tak nak jadi macam ni..saya sedih..saya sayang korang..tolang la kawan2...maaf kan saya...kepada *******,*** dan *** maaf kan saya...dari hujung rambut sampai hujung kaki..halal kan makan minum saya selama saya berkawan dengan kalian..maaf kan saya...saya tahu saya salah....

No comments:

Post a Comment