ulang tahun

Daisypath Friendship tickers

Friday, May 13, 2011

setiap kenangan ada bersama kamu..heheh..

assalamualaikum..hai kawan2...aku nak cerita sikit je ni..kejap tau sebelum tu layan lagu2 ni dulu tau....
video

video

aku pun tah paham kenapa aku macam ni..padahal dah tawu tu yang die dah ada orang lain..adooiiii parah aku ni..hehhe....dah tu nak buat macam mana..cinta itu buta..(tak pasal2 salah kan cinta sebab tak ada mate..haahha)eh tah ada lah..sebab kan cinta aku macam ini..mengharap sesuatu yang bukan milik aku..perghh parah..hhahahah...kawan2 ada ubat macam mana nak hilang kan rasa sayang dan cinta kita pada orang yang kita sayang dan cinta itu.."kekuatan cinta kita tak pernah rapuh terhapus ruang dan waktu percayakan kesetian ini pada ketulusan a a ai aishiteru...lalalalalaal"....setiap kali dengar aku mesti ingat dia..tapi aku cepat2 hilangkan perasaan itu..aku tak nak!!sakit nye ya ampun...dah la malas nak cerita banyak2..layan jelah lagu2 ni...

No comments:

Post a Comment