ulang tahun

Daisypath Friendship tickers

Monday, June 6, 2011

apa yang kita nak tak semesti nya kita dapat

aku benci kalau orang buat aku macam nie..apa fikir aku tak ada perasaan..tapi tak apa..nasib baik kau hanya kawan aku...ada aku kesah pulak kalau kau tak nak aku lagi dalam hidup kau...aku tak kesah la...tak hadap ye...tak semestinya kau ada kawan dengan aku..aku boleh lupa kan dia..silap besar la...kau pun tahu kan aku dengan dia macam mana..hahahah...memang silap la...silap besar la...kau siapa dalam hidup aku...aku penat la macam ni..sampai bila aku nak tipu diri sendiri aku pun tak tahu...kenapa aku selalu ingat dia???dia ingat aku tak???kenapa aku tak boleh lupa kan dia????dia macam tu tak???tapi aku rasa dia dah lupa kan aku kot...sebab dia dah tak letak pic profil dia nama aku dah..hehehehe...aku suka bila dia letak pic 2..macam ada harapan je nak kembali pada dia..hahaha..tapi sekarang nie tinggal harapan la...dia dah tuka pic profil lain..hehehe...tak apa la dah tak ada jodoh nak buat macam mana kan..terima je lah...but i still waiting u...remember okey...kalau aku dapat peluang lagi sekali..aku tak akan buat perangai stupid aku tu...aku janji aku tak akan buat..aku akan ikut segala apa yang dia cakap..betul kalau aku dapat peluang tu sekali je untuk aku ubah perangai aku...tapi peluang tu tak akan datang lagi...aku kene terima takdir tu..NURUL HARYANI HASAN please la...hehehe kawan je okey dengan dia..biar kan dia...nanti2 dia akan bersedia untuk berjumpa kau ye nurul...dia tak sedia lagi tu..kau pun sama kan nurul..kau kena kuat nurul...kuat untuk menghadapi semua ni..okey smile always :)

2 comments: