ulang tahun

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, January 17, 2012

kehidupan sebagai pelajar...

assalamualaikum....hai semua....maaf ye cik blog dah lama tak jengguk...maklum la dah mula kan kehidupan sebagai pelajar balik..sibuk aje...cik blog tak marah kan....hahahahaha.....fuhhh kali ni aku dah mula masuk belajar balik..19/12/11 aku dah mula prektikal...pejam celik pejam pelik dah nak dekat sebulan aku prektikal...fuhh  lagi beberapa bulan je nak habis....wahh tak sabar rasa nya nak habis ni....makin lama aku kat sini makin bertambah aku punye penyakit...huh aku kene sabar dengan bos kat sini...dari tak ada megren jadi ada megren..huh!!! aku pun tak tawu la..tapi kalau dia tak ada memang best kami boleh buat kedai ni kedai kami...ha aku dah dapat kawan-kawan baru kat sini...sebelum tu aku nak cerita la sikit aku prektikal kat mana kan..mane la tawu kalau korang yang dekat dengan tanjung karang ni nak buat apa-apa tempahan kan...hehhehe....okey aku prektikal dekat INSAN ADVERTISING TANJUNG KARANG SELANGOR...kat sini kiteorang sedia kan perkhidmatan buat BANNER,BUNTING,STICKER dan lain-lain.....pekerja kat sini hanya ada 4 orang sahaja termasuk aku la...bos aku cikgu zaki..dia ngajar kat sekolah permatang...kerani pulak kak lin..dia comel sangat2...heheheh pembantu bos pulak mad nor..sebelum aku masuk sini kak lin and cikgu zaki je la yang buat design2..tapi bila aku dah masuk sini pun still dorang buat...aku buat tapi asik kene tolak je...aku tak tahu la...ish2 kadang2 pelik jugak..aku buat nanti die edit balik...kalau dia yang slah aku jugak yang kene...ishhh aku pun tak paham la....tapi tak pe..aku kene sabar....aku kene belajar lagi sebenar nye...banyak yang aku kene belajar...saba pooh saba.....hahahahahaha.....

No comments:

Post a Comment