ulang tahun

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, August 10, 2011

kedai kasut bata

okey hari ini aku nak cerita yang tak berapa best la...korang baca la kalau sudi ye...ha pagi2 dah pergi kerja..lepas tu buat la apa yang patut...sapu sampah..lap2 perabot...tapi kali ini kerja aku ringgan sikit sebab dah ada pekerja baru rajin sikit....so tak ada la penat sangat kerja..hehehehe...okey2 tak perlu nak cerita panjang lebar pasal die..tak ada yang special pun kat die aku just nak cerita tentang kedai kasut BATA...ha mesti korang tawu kan jenama ni...kasut2 die memang terbaik la aku cakap dengan korang...mesti korang suka kan jenama ni walaupun mahal tapi berbaloi kan pakai nya...okey aku ni asik merepek je kan dari tadi..sebenar nya bukan nak promot tapi bende ni terjadi pagi tadi bile tangah khusyuk baca surat khabar...begini cerita nya


pakcik:pisstt..piissttt


(aku pun pandang pakcik tu)


pakcik:dik kat sini mana kedai kasut bata??


aku:hurm kat sini dah tak ada kedai bata la pakcik..setahu saya kedai tu dah tutup...tapi saya tak tahu la pindah kat mana..


pakcik:eh tak kan la tak ada..tak kan tahu kat mana..


(aku pun blur kejap)


aku:cube pakcik cari kat billion..kat situ pun ada jugak kasut jenama bata(padahal aku men hentam je tah ada ke tak hahaha)


pakcik:pakcik dah tenggok kat kedai lama tu tapi dah tutup...lepas 2 puas pakcik pusing satu tanjung karang tak ada jugak sampai seberang...kat mana ye dik kedai bata tu??


aku:kalau pakcik nak..pakcik cari kat kuala selangor..dekat situ ada kedai bata..


pakcik:adoii jauh beno...pakcik nak dekat2 je...


aku:setahu saya jelah pakcik kat kuala selangor..


pakcik:hurrmm xpe la terima kasih ye...


aku pun senyum je...


lepas je pakcik tu pergi kat kereta....adoii aku terkene la pagi ni.. apelah pakcik ni..ada kerete nak pergi kuala selangor cakap jauh..adoii lain la aku ni...tak ada pape..ishh pakcik2 saba je la saya ngan pakcik tawu...saipa park depan kedai pulak 2 kerete nya...adoiii....pengalaman aku bekerja hari ini...hahahahahhahahahahaahhaahahahahahahaha.......

No comments:

Post a Comment