ulang tahun

Daisypath Friendship tickers

Saturday, August 6, 2011

salam ramadhan untuk semua

assalamualaikum..hai semua...maaf la dah berapa hari puasa baru nak buat entry pasal puasa..hari ni dah hari ke 6 kite puasa...sekejap sahaja dah nak seminggu puasa..alhamdulillah puasa kali ini aku dapat menghadapi nya dengan senang..walaupun pelbagai masalah timbul dalam bulan yang suci ini tapi aku tabah kerana aku ada keluarga dan kawan2 yang banyak sokong aku dari belakang..kali ini aku tak dapat terus kan cita2 aku..aku terpaksa tangguh kan pengajian aku untuk sementara...insyaAllah aku akan sambung nya semesta hadapan..kawan2 maaf aku tak dapat habiskan penagjian aku bersama korang semua..aku sayang korang semua...aku akan sentiasa doa kan kalian berjaya...amin...maaf kan pooh ye...insyaAllah pooh akan ikut jejak korang 1 hari nanti..korang doa kan pooh ye...smile...ramadhan kali ini aku dah dapat kerja sementara di kedai perabot...walaupun jadi kerani..bidang yang aku tak tahu ape2 tapi dah rezeki aku terima je la...kan boleh belajar..hehehe...best la juga tapi penat..tak suka..bosan lagi...nanti aku tulis pasal tempat kerja aku...hahaha..kalau nak tempah perabot pun boleh...add fb aku and then inbox..nanti aku bagitahu ye...heheh..promot pulak...okey la nanti aku sambung lagi...salam ramadhan untuk semua..raya jemput la datang rumah ye..hehehe..:)

1 comment:

  1. nak tempah tok kawen nnti... :P

    ReplyDelete